TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 14. мај 2011.

KAMEN KAMENU

KAMEN KAMENU


Hladan...tezak.....siv.....ostrih
ivica....prepreka.... preteca......nagovestaj......kazna......cas
krvav.....cas cist kao devojacka suza.Kamen..kamena dusa...kamen
spoticanja.....kamen znoja....borbe.....htenja.Kamen
ponora....odrona....Koji je od njih moj?.Onaj sto se cakli na
suncu...vreo kao zar....prepun kristala....belutak........okrugao kao
oblutak..Koji poneti....uzneti...izneti?U koji se uzdati....da te nece
povrediti....da ce te grejati kada je hladno.....da ce ti biti nezni
jastuk za pod glavu?Da ,tada je kamen na kamenu....kamen .Hladan ,siv
bezlican. Samo sto je kamen na kamenu......kamen....od bola i tuge
razrovan....od nemoci....proplakao....suzama okupan.Moj kamen.




Нема коментара:

Постави коментар