TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 14. мај 2011.

NA RAZBOJU ZIVOTA



NA RAZBOJU ZIVOTA


Slobodnog uma istrajnog u sebi
i zadatka svesna sto tezinu ima
potanko se mislima, obracam sebi
i pitam dal` idem pravim nitima.......

Ne bih da tkanje nejednako bude
sto na razboj stavih na potku zacetka
i cilim tkani bude bez reda
vec harmonija snova do samog svrsetka.......

I negde u nekom svom kutku uma
kao da cuci i vreba me cesto
vecita misao da nije sve tako
kao kad se zbroje sve na jedno mesto
i zelja i htenje tkalje sto se trudi
i oni sto njihovo ostro oko sudi.....

Ma znam samo da sam ,vredno ga tkala
ljubavi i znoja i dusu mu dala
potku od htenja na razboj stavila
mislima blazenim ko srmom krasila.......




Нема коментара:

Постави коментар