TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 4. јул 2011.

TEZAK POVRATAK KUCI



"-Negde ,na nekom mestu , u zemlji gde su svi srecni,mladi,veseli i debeli i ovaj srecnik je posao , ko zna gde i ko zna s'kim u drustvu."

Lagano se teturajuci ,kao sto to i obicno svakog dana radi , posao je kuci ili mozda negde drugde. To je jedino njemu jasno , ili mozda nije  1guest1
Do sada nikada nije imao problema da savlada ovu uzbrdicu, ali ... danas je to bilo nemoguce.Taj put kojim ide nalazi se pod udarom vetra  1guest1 ili neke druge kosmicke sile , koja ga jednostavno vraca unazad. Sve se urotilo protiv jadnog coveka.
Mozda da malo sedne , da odmori i sakupi snagu , pa onda punom parom napred.
Ucinilo se jednog trenutka da moze ,  ali avaj , tu je u neka krivina , ili mozda tunel sastavljen od nevidljivih sila , koji ga vodi pravo na ulicu. Ups , zid , bomppp @#%ii$#@ , joj , jadni covek je oboren.Nokdaun. Ali on ne ceka brojanje do 10 , ustaje , tetura , osamucen zeljom da mora napred .... ufff opet na plocnik ulice.Istrajan je u svojoj zelji i nista ga ne moze omesti. Idemo dalje i dalje i dalje ....
Jadnom coveku je danas otezan put , ali uspece on , kao i predhodnih dana , kao sto ce uspeti i u narednim danima.

Ostaje samo nejasno , kakvi su ovo cudni vetrovi toga dana duvali ili kakve su to sile uticale na njega i protiv kojih se bori  a051 1guest1
Njegova borba sa ovim preprekama ce ostati upisana u anale pravednih borbi za povratak kuci posle duge i neprespavane noci koju je proveo ko zna gde i ko zna s'kim.






Ovaj divan i savrseno osmisljen tekst, napisao je moj

dobar prijatelj Ognjen 

                                                  


Нема коментара:

Постави коментар