TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

уторак, 7. децембар 2010.

GUBIS ME

GUBIS ME




Lose je ovo vece
kad me imas na pameti
a karta te nece.

Na drugoj je strani stola
protivnik jaci
jaci od ljubavi
jaci od bola
Zaborav.

Igra tece,ti gubis,
I na kraju on trazi mene
Mene koju ljubis.

Ulazes i taj crni biser
Sa niske nedosanjanih snova.
Ulazes svoju poslednju ljubav.

Karte su kao misli
jalove i slabe
Sve losije stojis

Igra se blizi kraju
I ja se bojim.

Naravno,
On dobija uvek
a meni zao.

Cini mi se da si me
ipak olako proigrao.


__________________

Нема коментара:

Постави коментар