TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

уторак, 7. децембар 2010.

PRICAJU








.Pricaju mi da se STIDIS kada cujes za mene,
ali nisam ja ni pola toliko los kao sto kruze glasine,
ja imam samo jednu nevolju-unistim sve sto dotaknem,
ali svu svoju ljubav cuvam za tebe!
Zbog mene ne placi,suza nisam vredan,
kasno je da se sada menjam...
Milion puta prosao sam ispod tvoga prozora,
da si rekla samo rec
dosao bih krilima divljih gusaka,
jer nisam ja ni pola toliko los kao sto kruze glasine...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tu noc kad si odlazila
mene  su odneli drugovi moji,verni psi
Do jutra me tesili da ima milion takvih kao ti i da cu te preboleti...
Tu noc kad si odlazila meni kroz glavu proslo je
tvoje,samo tvoje okice snene,oci boje mesecine...
PosTOJE NEKI DRUGI SVETOVI,ZA NAS BI BILI RAJSKI CVETOVI....
o,da si samo znala ostati,
ovako stegni zube,ne placi....
__________________

Нема коментара:

Постави коментар