TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

четвртак, 26. април 2012.

DAO SI MI






Ne više od jedne nacrtane ruže,
ne više od jednog poljupca za buđenje,
ništa naročito, zar ne
ni da mi  mesec skineš,
ni da me zlatom kitiš,
ni rajske predele kupiš
pune krokodila
lavova, slonova
jaguara ili zmija
zebri i tarzana
za mene
ti si
moja Kenija,
moji Himalaji,
nisu potrebni ni dijamanti
zapravo treba zaustaviti vreme
da budeš moja piramida
ni kamenje koje laže
tragače za zlatom koje mami u visine
ništa naročito
vidiš ovako
samo mi daruj
malo plavetnila, malo rumenila
nekoliko listića nane
za čaj..


Нема коментара:

Постави коментар