TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

четвртак, 19. јул 2012.

NE OKRECI SE





Ne okreći se! Ne okreći se ni slučajno!
Iza je samo senka onoga što je ispred tebe.

Ne zatvaraj oči! Ne zatvaraj oči ni na sekund!
Zažmuri zbog prvog poljupca, ne zbog prizivanja sećanja.

Kako bi bilo lako napraviti taj polukrug unazad.
Piruetu sa pogledom u pre.

Samo još jednom
Samo još jednom

I onda još jednom

Još jednom

Još...

Jednom...

Dok ne shvatiš da se vrtiš u krug.

Kako je teško napraviti još jedan korak napred kad nemaš nekog da te drži za ruku...


Нема коментара:

Постави коментар