TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 17. септембар 2012.

MAJCICE MOJA

MAJCICE MOJA



Majko, zaboravila si me nauciti da u ovom zivotu sve ima svoj pocetak i svoj kraj. I da se iz Raja pakao moze roditi, ali iz pakla nikad Raj. Zaboravila si me nauciti da i ljubav,a i zivot imaju svoj rok trajanja i onda kada im rok istekne, ostaje pregrst ceznje i kajanja. Al' eto,majko,naucih i sama: Da Sunce izadje i nestane, da suza pada, pa prestane, da bude susa, pa padnu kise, da neko voli, pa ne voli vise, da srecu zna zameniti tuga, da patnja je coveku najbolja druga, da vatra zna i da se ugasi, da zivot bez ljubavi nema sta da krasi. Naucila sam, majko, sve ima svoj pocetak i svoj kraj i da nazad nema vracanja. Ali nikada nauciti necu,zasto nam,majko,ostaju patnje i secanja?! ♥

♥♥♥                                                                         ♥                                                                        ♥♥♥


Нема коментара:

Постави коментар