TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 15. септембар 2012.

UVEK SAM SVOJA

UVEK SAM SVOJA




Nisam ja naucila da gubim...To je jedna od stvari sa kojima se nikada necu pomiriti...I sada da me suoce sa svim mojim greskama ne bi im,ne bi ni jednom prigovorila,kakve su da su..Ma moje su.....Od mene su mnogi digli ruke...Nisam im se valjda u planove uklapala...Isuvise sam svoja bila...Mozgom i dusom razmisljala...Na sve podlosti i gadosti nisam se coravom pravila i kroz prste im gledala...Ali dobro sam ja...Jos sam ziva..Jos se drzim...I sve kada sagledam...Nisam sama...Ljubomorno cuvam one kratke trenutke samoce...Obozavam moju samocu...U moru ljudi,dogadjaja stvari..Jedino me ona nikada nije izdala




Нема коментара:

Постави коментар