TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 17. септембар 2012.

NEMOJ MI DOZVOLITI



NEMOJ MI DOZVOLITI



Ako mi dozvoliš da odem, znaš li to, možda se nikada više neću vratiti...

Dosta sam ja gradila dvorce u oblacima..

Teško je na zemlji zadovoljavati se ruševinama...

Ako mi dozvoliš da odem...

Možda se izgubim na putu od ponosa do očaja ili zauvek zapnem između tvoje slabosti i svoga inata....

Najjača sam kada se naoružam slabostima...Tvojima... A tek svojima!!

Ako mi dozvoliš da odem...

Proda ću ti samoću.. Skupo.. Preskupo...

Kao što si ti meni šaku svoje ljubavi...

Znaš li šta me najviše plaši, ako mi dozvoliš da odem.

Možda ću otići sa osmehom....




Нема коментара:

Постави коментар