TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 20. октобар 2012.

OTKUCAJI VREMENA


OTKUCAJI VREMENA


Dugi jecaji
violine u jesen,
dotiču srce..
Kad ponoć otkuca
Stari sat
drhtavo i nežno,
stiskam uspomene,
bez suza,bez glasa
i krenuh,
prepuštajući se vetru
da me nosi 
kao ovo opalo lišće
u beskraj...

I dok zvone satovi u gradu,
ne dam da me vreme zavara,
znam da vreme 
neumitno prolazi,
al svejedno ,
ja ću čekati 
i sutra kao i danas.
Od sećanja ne mogu pobeći,
niti želim,
to je sve što imam..
Telom si daleko,
al duša je zauvek 
sa mnom ostala.




Нема коментара:

Постави коментар