TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 18. октобар 2010.

SAVETA1 i 2 u 3

saveta3u1





    Naslov: : Život nema reprizu


. Koliko god da nam u detinjstvu vreme izgleda duže, toliko izgleda kraće u doba odraslih. U starosti prosto huji. Ne čini li se i vama ponekad da tek što je prošla Nova godina i groznica oko nje, a stiže sledeća?
Koliko puta vam se dogodilo da nikako da dočekate susret sa nekom osobom koju dugo iščekujete, a nasuprot tome, uvek vas prozovu neverovatno brzo u lekarskoj ordinaciji kada idete na pregled kojeg se plašite. Bolne, teške, mučne, neprijatne stvari deluju kao da traju vekovima, dok lepe, sjajne i tople naizgled prohuje. Realno trajanje vremena mereno sekundama, sasvim je isto.

Mislite da vreme prolazi? Ne! Vreme ostaje, mi prolazimo. Svako naše vreme ima početak i kraj,
_________________

Нема коментара:

Постави коментар