TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 18. октобар 2010.

MANCHY

Munchy



   Naslov: : Ljubav je...


Kako se čuva ljubav

...Majka i dečak setaju plažom...
U jednom trenutku dečak upita: "Mama, kako se čuva ljubav??"
Mama ga pogleda i odgovori: "Uzmi malo peska i stisni šaku..."
Dečak stisne šaku i što je više stiskao, to je više peska curilo iz nje... "Ali mama, pesak mi beži..!"
"Znam, a sada otvori potpuno šaku..."
Dečak posluša, ali uto dune vetar i odnese sav pesak s dlana..
"Ni ovako ne uspevam zadržati pesak.."
Na to majka, sa smeškom na licu, reče: "Sada uzmi opet malo peska u ruku i drzi dlan kao da je u obliku kašike, dovoljno zatvoren da ga sačuvaš i dovoljno otvoren da bude slobodan..."
Dečak učini kako mu je rečeno i pesak mu ostane na dlanu, zaštićen od vetra i slobodan da ne klizi kroz prste...
Eto.. kako se čuva ljubav...
_________________

Нема коментара:

Постави коментар