TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 30. октобар 2010.

ZALJUBLJENA U LJUBAV




ZALJUBLJENA U LJUBAV.....


Kada bih imala jedan komadic zivota, dokazivala bih ljudima koliko grese kada
misle da prestaju da se zaljubljuju kada ostare, a ne znaju da su ostarili kada
prestanu da se zaljubljuju.

Kada bi Bog za trenutak zaboravio da sam ja samo krpena marioneta,
i podario mi komadic zivota, moguce je da ja ne bih kazala sve sto mislim, ali
nesumnjivo bih mislila sve sto kazem.

Stvari bih cenila, ne po onome sto vrede, vec po onome sto znace.

Spavala bih manje, sanjala vise, shvatila sam da svaki minut koji provedemo
zatvorenih ociju
gubimo sezdeset sekundi svetlosti. Hodala bih kada drugi zastanu, budila se dok
ostali spavaju. Slusala bih druge kada govore, i kako bih uzivala u”sladoledu od
malage”.

Kada bi mi Bog poklonio komadic zivota, oblacila bih se jednostavno, izlagala
potrbuske suncu, ostavljajuci otkrivenim ne samo telo vec i dusu.
Boze moj, kad bih imala srce, ispisivala bih svoju mrznju na ledu, i cekala da
izgrije sunce. Slikala bih Van Gogovim snom na zvezdama. Jednu Benedetijevu
poemu, a Seratovu pesmu bih poklanjala kao serenadu u casu svitanja.
Zalivala bih ruze suzama, da bih osetila bol od njihovih bodlji, i strastveni
poljubac njihovih latica...Boze moj, kad bih imala jedan komadic zivota? Ne bih pustila da prodje ni jedan jedini dan, a da ne kazem ljudima koje volim da ih volim.
Uveravala bih svoje najmilije i zivela bih
zaljubljena u ljubav.
Dokazivala bih ljudima koliko grese kada misle da prestaju da se zaljubljuju
kada ostare, a ne znaju da su ostarili kada prestanu da se zaljubljuju.
Deci bih darovala krila, ali bih im prepustila da sama nauce da lete.
Stare bih poucavala da smrt ne dolazi sa staroscu vec sa zaboravom.
Toliko sam stvari naucila od vas, ljudi... Naucila sam da citav svet zeli da zivi na vrhu planine, a da ne zna da je istinska sreca u nacinu savladavanja
litica. Shvatila sam da kada tek rodjeno dete stegne svojom malom sakom, po prvi put, prst svoga oca, da ga je uhvatilo zauvek. Naucila sam da covek ima pravo da gleda drugog odozgo jedino kada treba da mu pomogne da se uspravi.
Toliko sam toga mogla da naucim od vas, premda mi to nece biti od
vece koristi, jer kada me budu spakovali u onaj sanduk, ja cu na zalost poceti da
umirem... 








Нема коментара:

Постави коментар