TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 18. октобар 2010.

OSTRVO LJUBAVI




Jednom jako, jako davno postojalo je jedno ostrvo gdje su ziveli svi
osecaji:
Sreca, Tuga, Znanje, Tastina i svi ostali, ukljucujuci Ljubav. Jednog dana su saznali da ce ostrvce potonuti, pa su se svi krenuli spasavati. Ljubav
je zelela ostati do zadnjeg trenutka, verna i odana svom ostrvcu no kada je ostrvce gotovo nestalo, ipak je odlucila zatraziti pomoc. Bogatstvo je
upravo prolazilo kraj nje u svom velikom, luksuznom brodu kada ga je Ljubav zapitala moze li je povesti sa sobom. Bogatstvo je gotovo srdito odgovorilo da ne moze jer nema mesta za nju obzirom da mu je brod ispunjen srebrnjacima.
Ljubav je odlucila zamoliti Tastinu za pomoc koja je upravo prolazila kraj nje u prelepom brodicu. "Tastino, molim te pomozi mi!" zavapila je Ljubav na sto joj je Tastina odgovorila: "Ne mogu ti pomoci, Ljubavi, sva si mokra i mogla bi mi unistiti brod". Tuga je bila u blizini i Ljubav ju je odlucila zamoliti za pomoc. "Molim te, povedi me sa sobom" tiho je zatrazila Ljubav. "Oh...
Ljubavi, toliko sam tuzna i zelim biti sama" odvrati Tuga i odjedri sama
dalje.
Sreca je takoder prolazila kraj Ljubavi no kako je bila presretna nije ni cula njezin poziv u pomoc.
Odjedno se zacuo glas koji je rekao "Dodi Ljubavi, ja cu te povesti". Bio
je to jedan starac kojeg je Ljubav, ushicena i presretna, zaboravila pitati za ime.
Kada su stigli na kopno, starac je posao svojim putem pre no sto ga je Ljubav mogla pitati ko je. Znajuci koliko duguje starcu, Ljubav se obratila Znanju, mudrom starcu za pomoc otkrivanja identiteta dobrog starca koji joj je pomogao. Znanje joj je odgovorilo "Vreme". Ljubav je zastala u cudu i pitala zasto joj je Vreme pomoglo, na sto se Znanje nasmejalo mudrim smeskom i odgovorilo "Zato sto samo Vreme moze shvatiti koliko je velika i snazna prava Ljubav".

Нема коментара:

Постави коментар