TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 18. октобар 2010.

MINA MAJCI

mina66





    Naslov: : "MINA PISE SRCEM" - (poezija)


Majci

Majko, starice od tuge
Sa kosom i licem belim
Molim te, izvini
Ako sam nekad bila gruba
Nepromisljena rec izleti lako
A boli jako…..

Majko, andjeo si bila
Dok sam pod tvojim krovom snila
Nisam razumela brigu tvoju
A sada znam
Kada sam majka i ja…..

Majko, na svemu ti hvala
Mnogo toga ti si nam dala
I nikom vise i nikom manje
Toliko ,da u srce tvoje
sve moze da stane…..

A danas srce tvoje
Sa pola snage kuca
Jer tu ispod srca
Gde su nekad tri andjela bila
Jedan je dobio crna krila
I zauvek napustio dom …..

Majko,znam da ti je tesko
Da za roditelja vece kazne nema
Znam, da ta kosa seda broji dane
Kada ce opet s andjelom svojim
Da se sastane
I da ga uzme u krilo
Kao cedo svoje milo…… 



Autor: Mina
_____________

Нема коментара:

Постави коментар