TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 21. новембар 2010.

DECA



                                                BESKONACNOST


Vasa deca nisu vasa deca. 
Ona su sinovi i kceri ceznje zivota za samim sobom. 
Ona dolaze kroz vas, ali ne od vas, 
I premda su s vama, ne pripadaju vama. 
Mozete im dati svoju ljubav, ali ne i svoje misli, 
Jer ona imaju vlastite misli. 
Mozete zarobiti njihova tela, ali ne i njihove duse, 
Jer njihove duse borave u kuci od sutra, koju vi ne mozete posetiti, cak ni u svojim snovima
Mozete se upinjati da budete kao oni, ali ne trazite od njih da budu poput vas. 
Jer, zivot ne ide unatrag niti ostaje na prekosutra
Vi ste lukovi s kojih su vasa deca odapeta kao zive strele. 
Strelac vidi metu na putu beskonacnosti, i 
On vas napinje svojom snagom da bi njegove strele poletele brzo i daleko. 
Neka vasa napetost u Strelcevoj ruci bude za srecu; 
Jer, kao sto On ljubi strelu koja leti, isto tako ljubi i luk koji miruje




Нема коментара:

Постави коментар