TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

четвртак, 25. новембар 2010.

UMORNA SAM

UMORNA SAM
Umorna sam od cekanja kad ces doci, kad cu cuti tvoj glas, kad ces me obradovati osmehom…umorna sam vec od tog dugog cekanja…od cekanja mislima...
Umorna sam i od svih ovih ispisanih i neispisanih reci, koje mozda nikada nece stici do tebe, umorna sam od misli o tebi...od strepnje, od ceznje...
Umorna sam cak i od svog lika u ogledalu, kada se ujutru probudim posle mrvice sna…jer to vise nisam ja, to je neki drugi lik, neka druga zena koju ja vise ne poznajem, strana, zamagljenih ociju, s jednom velikom borom na celu, izbledela lika, sa tamnim podocnjacima, bez osmeha, umorna...cak mi je i koza umorna, i dusa...
Umorna sam od svih neprospavanih noci, od nemirnog mi srca, i neusnulog sna.      


Нема коментара:

Постави коментар