TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 20. новембар 2010.

VOLI ME


VOLI ME




Voli me kao u snu ili u javi. 
Voli me obicno ili neobicno. 
Voli me javno ili kradom. 
Ma nije bitno kako...samo me voli. 

Voli me po danu ili po noci. 
Voli me glasno ili bez rijeci. 
Voli me u boji ili bez nje. 
Ma nije bitno kako...samo me voli. 

Voli me u jesen ili na leto. 
Voli me izuzetno ili cudno. 
Voli me malo ili previse. 
Voli me neverovatno ili moguce. 
Ma nije bitno kako...samo me voli. 

Voli me od pet do sedam ili od tri do jedan. 
Voli me matematicki ili filozofski. 
Voli me pored mene ili u prolazu. 
Voli me glasno ili u tisini. 
Ma nije bitno kako...samo me voli. 

Voli me iz bliza ili iz daleka, 
Voli me sa razlogom ili bez razloga. 
Voli me nervozno ili smireno. 
Voli me pametno ili glupo. 
Ma nije bitno kako...samo me voli. 

Voli me brzo ili polako. 
Voli me bistro ili mutno. 
Voli me grubo ili nezno. 
Voli me sumnjivo ili ubedljivo. 
Ma nije bitno...samo me voli. 

Voli me pesmom ili pricom. 
Voli me kisom ili suncem. 
Voli me jednom ali zauvek. 
Ma nije bitno kako...samo me voli, 
kao sto ja volim tebe... 


________

Нема коментара:

Постави коментар