TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 21. новембар 2010.

MAJKA

MAJKA 





Доводи се у везу са...
Љубављу...

Разумевањем,
(највећим на свету).
Осећањем сигурности.
Речима утехе.

Мајка, па то је наше...
Детињство.
Безбрижан сан.
Наша Топлина.
Нераскидива веза...

Када кажем мајка,
Заправо мислим на...
Светлост,
Пролеће,
Небо плаво,
Бескрајно
И, Сунце на њему.                   

Мајка, то је наше...
Огромно поље,
И, дрво на њему, ,
Дрво под које можемо стати
А да нас ветрови
неће одувати.

Кажем,
Мајка као...
Стрепња.
Слутња.
Радост,
Срећа.

Мајка,
Прва,
Последња,
Једина,
Моја.



                          


Нема коментара:

Постави коментар