TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 21. новембар 2010.

ONA NJEMU

ONA NJEMU


Prodavat
nemoj u bescenje
darovanu mene
usivena sam
u porube snova
krhka ko molitva za sutra
Nemoj prodavati
nove iskre za
ispucala htenja, nemoj na
brezove grancice,
spalit ces plodne mi misli
sto se jutrima upinju nebesima
Ne prodaj zrake sunca
ukapane u filigransko srce
te dvije uobicajene loze
za eksirajucim sankom.
U mamurna jutra ne vadi
nozeve opravdanja
iz boca oprastanja.
Ne prodaj sjaj iz ova dva oka
sto te na gozbu snova pozvase
u saputanja daleka
na tek skovanom nakovnju.
rasprodaj grehe bogohulnih dana
prodaj sve oziljke
iz nikad zaraslih secanja
Ne prodaj mene u sebi
zbog neostvarenih snova




Нема коментара:

Постави коментар