TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

петак, 31. мај 2013.

NI SUZA VISE NEMA





Šta se desilo sa njom?! Pogled joj je zamišljen.. Više se ne raduje praznicima, vise se ne smeje iskreno.. Luta ulicama grada, samo da joj brze prodje dan, najvise bi volela samo da spava, da sve ovo prodje.. Gde je ona žena što je jedva čekala Novu godinu, koja je želela da izlazi, da se provodi? Ko je uzeo tu ženu, gde je nestala?! Zašto se lažno smeje?! Više nema ni iskrenog osmeha, i dalje peva po kući ali samo da ne bi primetili da je tužna.. Jednom su joj rekli da ne vredi da se smeje u očima joj se vidi tuga, ona se branila i govorila da nije tužna.. Mnogi su je povredili, govorila je vratiće im sve, povrediće ih kao sto su oni nju, ali samo je ostalo na rečima nikoga ona neće povrediti, nikoga.. Samo oprašta ljudima, oprašta svima sve.. Najgore je što ni suza više nema, ne plače, samo gleda u prazno..

Нема коментара:

Постави коментар