TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 19. фебруар 2011.

STARO VINO

STARO VINO





Čamac od mojih usana
ljulja se na talasima tvoje kože
Staro vino tvojih reči
opija moj um

Najlepše pučinu sečem kad jedra napunim
sa to malo osmeha i mesa
sa sokovima rascvetalosti i drhtaja

Pa ipak, nikad se na večnu ljubav zakleli nismo

Uvek me ljubiš
mekoćom sumnje i vere
dok vetru poklanjamo šapat

Da li je ovo ljubav

Da li je ljubav ili samo ugriz
tela telom
sna snom
iluzije iluzijom
krika krikom

Pitanje ne postavljamo
samo zardjalim satovima
i razuzdanim daljinama
jer kad su oni tu
onda znamo


















Нема коментара:

Постави коментар