TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 13. фебруар 2011.

N O C


.

                                                                              Noc
                                                                         tamna i besana
                                                                           prokleta,                                  
                                                                      hladno mi je u dusi,
                                                                   neznam kako cu nazad
                                                                a jos manje kako napred    
                                                                               i kuda.
                                                                        Dal ima smisla  
                                                                        drzati mladost.                                       
                                                                      Svoju sam potrosila,
                                                                        a njegovu trosim.
                                                                            On je daje 


                                                                          On je daje
                                                                  bezrezervno,bezgranicno
                                                                      u velikim kolicinama.
                                                                  Ja je gutam nekontrolisano
                                                                                nezasito
                                                                            gladna njega.
                                                                      samo kad bi mogla
                                                                         zaustaviti vreme,
                                                                           da me stigne,
                                                                   da ne idem sama nazad
                                                                     nego sa njim napred



Нема коментара:

Постави коментар