TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

уторак, 2. август 2011.

STA SE DESILO



STA SE DESILO



Nikad sebi da oprostim necu,sto sam pala na dno zbog tebe,zbog tebe sam izgubila sebe,zbog tebe koji si mi znacio...Volela,prastala,molila,plakala,padala i opet se dizala,toliko svesnih gresaka cinila,srcem uvek razmisljala,izvini govorila i kada nisam bila ama za nista bas kriva. I ovo mi je hvala,ovako mi vracas,da gadim se same sebe,da proklinjem svaki sekund proveden sa tobom...Da li je to sudbina moja ili sam poslata na ovaj svet da placam necije greske...kako god bilo slomio si me, iza sebe nemam nista,ni jedne svetle tackice,a ispred sebe osecam prazninu i bol...Da li vredi poceti od nule,potpune nule??Saznacu!! Ne predajem se,ne jos,to ne znaci da me ne boli, ali bas ta ista bol dace mi snage i u inat tebi,onima koji me ne vole,zivotu,sudbini,ma i Bogu, necete me videti unistenu!!!!!!




Нема коментара:

Постави коментар