TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

уторак, 18. октобар 2011.

KORACI

KORACI



Život je sazdan od koraka, nekada slabijih, nekada čvrstih i jakih...
Skitaljke sam obula odavno, onog trena kada sam shvatila da potraga za samom sobom još nije gotova.
Lutajući tako...pronašla sam Andjela, koji me je odveo na stazu kojom se korača ka Beskraju...
Rekao mi je: - Moraš sama....
I krenula sam sama, stazom trnja i Zvezda...Stvaram poeziju, ostavljam tragove i živim....
Andjeo je tu, kao moja sena...Prati me...ali ne gazi mojim koracima.Pušta me da se za sebe borim sama.
Rekao je : - Moraš sama...
Idem Andjele sama...Putem izmedju Jave i Sna....Svetla i Tame...I samo ti i ja znamo...da je to jedini put 
kojim mogu ići....


Нема коментара:

Постави коментар