TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 29. јул 2012.

BOL



BOL



Boli me ,
tvoja odsutnost,
praznina u tebi,
reči nedorečene,
a koje smo ,
trebali reći...

Boli me,
tvoja daljina,
kao da si stotinama,
kilometara daleko,
a tu si, ispred mene,
nem i zamišljen...

Boli me,
tvoj jedini odgovor,
na sva moja pitanja,
NE ZNAM,
Reč koju ,
mi jedino kažeš,
kao da je i ova noć,
bez svitanja...

Boli me,
kada te zagrlim,
a ti ne uzvratiš,
kada te poljubim,
a tebi je svejedno,
da li sam tu,
ili nisam...

Boli me ,
tvoja odsutnost,
praznina u tebi,
Boli me,
što ne  mogu,
da je popunim,
ovom ljubavlju,
što ti nudim...

Boli me,
tvoja izgubljenost,
tvoja osećanja,
koja ne vidim,
ne osetim,
volja koju gubiš,
za sebe,
za nas...

Samo,
kada bi mi rekao,
šta želiš,
šta da učinim,
pogled uputio,
osmehom pozdravio,
dodirnuo....

Ovako sam kriva,
a ne znam za šta,
ovako sam te željna,
i želim da ti se dam,
Sve bi učinila,
što se učiniti može,
Sve bi dala,
da znam,
šta želiš,
šta osećaš...

Boli me,
tvoja odsutnost,
praznina u tebi,
slutnja u meni,
koja se stvara,
Reč.. NE ZNAM...
koju osećam,
koja me razara...



Нема коментара:

Постави коментар