TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 29. јул 2012.

TUGA

TUGA



Imam jednu drugaricu, ime joj je TUGA... nije mi to nova prijateljica, poznajem je otkako za sebe znam al' uvek kada se sretnemo nekako je drugačija...a ja, ja sam uvek ista - zato me verovatno i posećuje često... probam da je prevarim, da se igram s njom pa zažmurim i brojim - pustim je da se skrije... ali pronađem je brzo, i ja kad se skrivam ona me nađe... i nije to tako samo dok se zmurke igramo, pokušala sam sve... i kada pevamo, u šetnju kad idemo... šta god da radimo - ona pobeđuje... jača je od mene... sa bolom u grudima, sa suzama u očima, sa jaukom na usnama - priznajem poraz... opet je pobedila...



Нема коментара:

Постави коментар