TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 17. септембар 2012.

AKO IKADA SHVATIS

AKO IKADA SHVATIS




Kad jednog dana shvatiš važnost svake moje reči...
Kad spoznaš iskrenost u svakoj mojoj misli...
Kad na tvojim životnim terazijama prevagne bitno nad nebitnim...
Kad ti bude jasna svaka moja iskradena suza
dok sam pokušavala da te otrgnem od svega što nas razdvaja...
Kad uobličiš sve moje želje u jednu jedinu –
da naš svet pripada samo nama...
Tada ćeš pomisliti, da sam, možda, bila ona prava...
Nećeš biti ni prvi ni poslednji kome je to palo na pamet - kasno....



Нема коментара:

Постави коментар