TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 15. септембар 2012.

MOJ COEK



MOJ COEK



Moj covek ima 126 kg,ali dobrooooo rasporedjenih,ma kod njega je sve mnogo dobro rasporedjeno,ko da je radio novi raspored prostorija,rusio tamo gde je bilo maleno pa dodavao zidove bas tamo gde treba.On vam je od onih,koji kad pocne generalku,tu nema stajanja,od paucine do podova,bez va... pardon,bez prestanka,nema pauza ni za kafu,tu je pedantan do bola    On kad radi, to vam je ko prava domacica,ni jedan komad namestaja ne ostane a da ga on nije prebrisao,nista ne moze da mu promakne,a kad ide na pijac on kupuje samo vockice,strasno vodi racuna o veceri.Njegov stomacic vam je ko dnevni boravak,moz da se odmaras ovako ili onako,uvek ima mesta za svasta,mislim kompletan namestaj onaj u duborezu.Ja se nesto navikla na taj raspored antikviteta,pa naucila i dobro da ga odrzavam,bila sam malo neuka,al sad sam bas,skoro doktorirala,sve ja to uglancam,pritegnem,zategnem,ako se nesto osrafilo,ocas posla ja to zasrafim.I to sam htela da vam kazem,on sa svojih 126 moze svasta,sta god hoce,to je zbog dobrog odrzavanja...ja se dugo pitala kako njemu to tako svasta nesto uspeva,dugodugoooooooooo,a to je zato sto on stvarno ima 126   Masala




Нема коментара:

Постави коментар