TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 10. март 2013.

PRECUTI ME







…ne necu ti svoje suze stavljati na dlanove….
umeju one ovako ciste da zapeku…
sakupicu ih jednom sve zbog tebe isplakane…
zamolicu hladni severac da ih negde daleko odnese…
da ih sakrije u dubinama okeana…medju olupinama brodova….
jer i moja je nada… tu negde sa njima potopljena…
a jednom kad magle zaborava…
moje ime u tvome secanju prekriju…
dok budes setao nekim dalekim obalama…tudj i srecan do neba..… cuces kako vetar sa pucine donosi neku melodiju…
ucinice ti se nekako poznata…
kao da si je vec negde cuo, pa zaboravio...
mozda tada shvatis…
ipak precuti me…
reci…''ne, nije to ona…to je samo sum talasa…pesma delfina'….
ma znam… dovoljno izgovora,nacices ti i sam…





Нема коментара:

Постави коментар