TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

уторак, 5. март 2013.

SAMO SAM ZENA


SAMO SAM ZENA



Žena sam...savršeno svesna sebe...šta mogu , šta želim...poznajem svoje telo, svoju dušu,svoje moći...snove, težnje i strahove svoje..Ja mogu da te nateram da poludiš za mnom, ja mogu da čitav svet na kolena bacim...da budem veštica iz najgore more, da budem vila iz najlepše bajke..Da budem ranjiva koliko sebi dozvolim, da budem jaka koliko niko ni zamisliti ne može...da budem ono što nije nijedna..da smejem se kad mi se plače, da plačem kad me niko ne vidi...nikad ne zaboravi, dušo draga, ja sam ŽENA i mogu sve.


Нема коментара:

Постави коментар