TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

уторак, 30. новембар 2010.

VREME














Ako nekad vreme razdvoji nas dvoje
i svako svojim putem krene
ko zna 
mozda ipak jednom ti pozelis da vidis mene
Mozda pozelis da me vidis
da sednemo skupa sat il'dva
ali ne znas koga da pitas 
gdje li to sada zivim ja
Na pitanje ovo odgovor znas
adresa ista kuca i broj
il' me potrazi na mestima
gdje je poceo zivot moj
Potrazi me... kraj zelene reke
gde su me ljubile tvoje usne meke
Potrazi me... u cvrkutu ptica
ciju pesmu slusasmo zagrljeni nasmejanih lica
Potrazi me... u leptirovom letu
sarenih krila najljepsem cvijetu
Potrazi me...u mirisu ruze u bisernoj rosi u nemirnom vetru razigranim u kosi
A ako me ne nadjes na mestima ovim
mozda ipak trazis na mestima krivim
Zaviri u sebe i u svoje srce
mozda sam bas tamo,mozda tamo zivim...

cool myspace layouts

Нема коментара:

Постави коментар