TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 20. новембар 2010.

LED

LED






Kad se led na polovima otopi sav
kad iz vene voda potece
kad se sva mora dignu u visine
ja cu zaboraviti nase najljepse vece
Kad usred Sahare naidjes na kamen
kad u savrsenstvu nadjes greh
kad u moru vidis da vatra gori
ja cu zaboraviti tvoj osmeh
Kada cvece iznikne iz kamena
kad reka presusi usred zime
kad sunce zasija usred noci
ja cu zaboraviti tvoje ime
Kada Bog s neba side
i kad raj zagrli pakao rukama golim
kad prestane zivot na celoj planeti
tada cu prestati da te volim...


Нема коментара:

Постави коментар