TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 21. новембар 2010.

ZIVOTE PRILIKO


ZIVOTE




Život je prilika - iskusi je 
Život je lepota - divi joj se 
Život je san - učini ga stvarnim 
Život je izazov - suoči se s njim 
Život je zadatak - izvršavaj ga 
Život je igra - igraj se 
Život je dragocen - neguj ga 
Život je bogatstvo - čuvaj ga 
Život je ljubav - uživaj je 
Život je tajna - pronikni je 
Život je obećanje - ispuni ga 
Život je tuga - nadiđi je 
Život je himna - pevaj je 
Život je borba - prihvati je 
Život je tragedija - uhvati se s njom u koštac 
Život je avantura - usudi se 
Život je sreća - zasluži je 
Život je život - brani ga 










Нема коментара:

Постави коментар