TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

среда, 17. октобар 2012.

A HTELI SMO


A HTELI SMO





Nije Bog zna šta ostalo posle nas... 

Zapravo, ništa naspram onog što smo imali... 

Ostala su mesta na koja nikad nismo otišli... 

A hteli smo... 

Ostali su filmovi koje nikad nismo pogledali... 

Planirali smo, zajedno... 

Ostali su snovi koje nikad nismo dosanjali... 

Trebali smo... 

Bili su to dobri snovi... 

Ostali su zaveti koje nikad nismo ispunili... 

Obećali smo... 

Prekršili smo... 

Ostali su zalasci sunca koje nikad nismo dočekali zajedno... 

Želeli smo... 

Nije nam se dalo... 

Ostale su neke laži, poneka istina... 

Poneka slika... Poneko sećanje... 

Ali nije kraj... 

Htećemo opet... 

Planiraćemo... 

Sanjaćemo... 

Davaćemo obećanja... 

Želećemo opet... 

Ja druge snove... 

Ti druge žene... 

Al' uvek ćemo potajno želeti jedno drugo...







Нема коментара:

Постави коментар