TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 13. октобар 2012.

BOLIS ME



BOLIS ME




Bolis me...
ah kako prokleto me bolis
tu negde blizu srca,
koje vise ne ume da kuca
kao sto je nekad pre...
Bolis me...
u sumrak,u svitanje,
i prazninu u dusi
nista ne moze da popuni
dok na lice navlacim
jos jedan lazni osmeh...
Bolis me...
dok cutim i za vazduh 
se borim,
da ne vide prijatelji moji
da o tebi jos uvek sanjam....
da te jos uvek volim...
Bolis me...
dok suze krijem
i ljubav precutkujem
a lik tvoj zatreperi
u oblaku dima,jos jedne
cigarete,sto dogoreva
medj mojim prstima.....
Bolis me...
i ti to znas....




Нема коментара:

Постави коментар