TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

субота, 20. октобар 2012.

JESAM LI POGRESILA


JESAM LI POGRESILA



Dok te pratim
tamnom stranom meseca....
pitam se....

Cemu tajne
ako ih ne krijemo
daleko od 
tudjih 
radoznalih pogleda
prosipajuci
lazi,drugima
da jedno drugom
nista ne znacimo....

Cemu stid
ako je samo
najobicnija varka
privid,
dusa zeljnih
da nad njima
neko ko ume,
ljubavlju vlada...

Cemu sad
takve misli,
kad srce mi 
govori....
da si  moj
i ovaj put
ne dam da 
razum unisti
magiju trenutka
dok te
gledam...

Dok te pratim
tamnom stranom meseca....
pitam se....jesam li pogresila....




Нема коментара:

Постави коментар