TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

среда, 17. октобар 2012.

NISAM NICIJA




NISAM NICIJA


Nisam tvoja,
Nisam ni svoja...
Ja sam nicija
i nikada svacija...
Jer ostalo je u meni
jos malo od ponosa...
mada...znam...
da tako ne izgledam
dok drugima 
osmeh poklanjam...
Naucila sam vremenom
da sakrijem suze
u svojim ocima...

Nisam tvoja,
Nisam ni svoja...
i evo jesen
vec kuca na vratima
duse moje...
a sat odbrojava
i upozorava,da nemam
vise onih osamnaest
kao nekada...
i pad sa oblaka
moze biti presudan
za moja osecanja...

Nisam tvoja,
Nisam ni svoja...
a ti me pozivas
da jos jednom zaigram
varalice moja...Prihvatam,
jer od tebe ja sam ucila
da poslednju kartu
ne otvaram...
Blefiram i dobijam
ali nisam sretna...
Smejem se 
a plakala bih
jer boli me....
to, sto noci ove
nikome ne pripadam...

Nisam tvoja,
Nisam ni svoja...
Ja sam nicija....





Нема коментара:

Постави коментар