TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 18. октобар 2010.

SAVETA1u3

Saveta3u1





  Naslov: : Život nema reprizu


Kroz zivot isla ,nekad brzo a ponekad laganim korakom.
Na putu tom pun kofer zelja,snova i ambicija stvarala,
punila a nikad dosta nije.
Sebicnost u nama ljudima
izrasta u velike ,ogromne potrebe.
Sanjala sam puno,zeljela srecu i ljubav na put svoj uputiti.
Ljubav izgubila ,ambicije postale smetnje a zelja nemam vise.
Kako godine idu
praznim kofer ogromni ,
ostavljam teret zelja i snova iza sebe
i NE OKRECEM SE VISE.
Oh kako je lako s praznim koferom
kroz zivot ici...

Нема коментара:

Постави коментар