TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 18. октобар 2010.

KISA

KISA





Sta je to tako posebno sto nam kisa donosi svakom svojom kapljicom? Koliko li samo osecaja nosi svaka ta kap kada nas svojim padom podseti na neke nama drage trentutke?Kisa navodi na razmisljanje..odnosi u mastu..ispunjava snove..ona prosto zapljuskuje secanjem! 
Kada pada,ne preostaje ti nista drugo nego da osluskujes..uzivas u tome!jer ona pada nekim posebnim ritmom,silazi s neba tako velicanstveno,ponekad malo jace zapljusne kao da zeli nesto da kaze a nekad,pada tako mirno,tako dojmljivo! smeska se sa svojim kapima... 

Kisa! Zvuci tako jednostavno a tako nejasno..Da li ste se kad zapitali sta je zapravo njeno znacenje? Zbog cega nebo place svaki put kad se probude uspomene?
Toliko zasto? A nijedno zato! 

Zivot je pun uspona i padova! A u svemu tome postoje neke misli koje te navode na pravi ili pogresni put! Postoje te "crne"misli koje prosetaju do svakog smrtnika da bi ga opomenule na njegova dela..tada covek razmislja...razmislja uz te cudne kapljice kise..slusa taj zvuk i udarac o oluk,prija mu to! Opustajuce je! Covek treba da voli ono sunce koje ga obasjava..oblake koji nam se ponekad cine tako zlobno,tmurno..ali i oni imaju svoje znacenja,i oni se pojavljaju u odredjenom vremenu,.covek treba voleti ovu kisu koja pada,ovu kisu koja je mene potakla da prenesem svoje razburkane misli na papir.. 

Ah..toliko je toga nejasnog,mutnog u nasim ocima,mi smo samo obicni smrtnici i cilj nam je da prozivimo ovaj zivot,da dodjemo do te neke smrti--tj nekog novog zivota! 
a smrt,zbog cega se plasimo od same pomisli na tu rec? Sta je zapravo smrt?pocetak novog zivota? mozda ce pred smrt iz nasih ociju padati kise zaleci dane i ostavljajuci uspomene u proslom zivotu,.a nista nemozemo ponijeti sa sobom! Tuzno! Ipak uz nas ce biti one kapljice kise-suze! 
sve se pojavljuje u tim kapljicama.. 
Zanimljivo je sada sto jos uvijek to ne shvatam..a sumnjam da cu ikad shvatiti.. 
mozda nekad kad te kapljice prestanu..Pitam se koliko ih bas ima? Koji je to broj? Kada ce pasti ona posljednja? 
Ponovo se zbunjujem pitanjima ali naprosto je nemoguce prestati razmisljati kad jednom pocnes.. 
Ko zna! Mozda cu prestati kada kisa prestane padati...



_________________

Нема коментара:

Постави коментар