TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

недеља, 17. октобар 2010.

ONA NJEMU DVE HILJADE NEKE

NJEMU

Mene ne zanima koliko godina imas.Ja zelim da znam da li ces rizikovati da ispadnes budala zbog ljubavi,zbog snova,zbog nekoga koga zoves zivot.Mene ne zanima koje planete uticu na tvoj mesec.Ja zelim da znam da li si dodirnuo srediste sopstvene tuge,da li su te zivotna razocaranja otvorila ili si se sakrio,skupio,zatvorio iz straha od daljeg bola.Zelim da znam mozes li sedeti sa bolom,sa bolom mojim ili svojim,ne trudeci se da ga prikrijes ili umanjis,sakrijes ili izbrises.Zelim da znam mozes li drugovati sa radoscu,sa radoscu mojom ili svojom.Mozes li se prepustiti divljem plesu,i dopustiti da te zanos preplavi do samih vrhova prstiju i ne dozvolis da se setimo svih ljudskih ogranicenja.Mene ne zanima da li je to sto mi pricas iskreno.Ja zelim da znam da li si iskren prema samom sebi.Mozes li podneti izdaju a da ne izdas sopstvenu dusu.Ja zelim znati mozes li biti veran te stoga dostojan poverenja.Zelim da znam mozes li videti lepotu cak i ako nije lepo svaki dan.Zelim da znam mozes li ziveti sa promasajem sa promasajem svojim ili mojim.Mene ne zanima gde zivis ili koliko para imas.Ja zelim znati mozes li se dici posle moci bola i ocaja.Mene ne zanima ko si ti ni kako si se obreo ovde.Ja zelim znati hoces li stati u srediste ognja zajedno samnom i ne ustuknuti.Ja zelim da znam da li si me pustio unutra.Ja zelim da znam da li ces biti uz mene kada se sve oko mene rusi.Da li si spreman... 



Нема коментара:

Постави коментар