TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

понедељак, 18. октобар 2010.

MINA66

MINA66





   Naslov: : Život nema reprizu




Zivot nema reprizu, ali to shvatimo uvek kada je kasno. Kada nas drage osobe napuste uvek ostane neizgovorenih reci, jer, mislili smo da imamo vremena.
Zato, kazi mi danas sve sto mislis, voli me danas najvise na svetu jer sutra ce svanuti mozda bez nekog od nas dvoje, a ne zelim da reci ostanemo duzni.
Dugujem ih vec dosta onima kojima nisam stigla sve da kazem, jer mislila sam ima vremena........ a nema vremena i zivot nema reprizu!
Treba da zivimo sada, ovaj cas i ovaj tren kao da sutra ne postoji. A ako ga docekamo zajedno, radujmo se, jer jos jedan dan je pred nama u kome mozemo pruziti ljubav i biti voljeni i biti potrebni.
_________________

Нема коментара:

Постави коментар