TRAZIM SAMO DA MI VRATIS OSMEH...
TREBA MI U OVAKVIM DANIMA...
DA MOGU IZACI PRED LJUDE
I USPESNO ODIGRATI PREDSTAVU...
’’NIJE MI NISTA’’...
A SVASTA MI JE...
Tetovirala sam dusu tobom,
a lepo su mi rekli da se tetovaza
ne skida.

Kidam, al neide...

уторак, 7. децембар 2010.

BAS ME BRIGA





BAS ME BRIGA
Bas me briga za ljude
oni uvek nesto govore
i ovaj put neka im bude
neka se gorke reci probude

Al' nisu krivi oni
ni ja, ni ti
sto vise nema ljubavi
i nisu krive sene proslosti
tako je, verujem, moralo bit'

Samo korak do sna, ti i ja
tako je malo uvek trebalo
samo korak do sna, ti i ja
ostaju samo secanja

Korak do sna, ti i ja
kao kisa i pustinja
sveta dva, ti i ja
tako bliska, tako daleka

Neka nam ponovo sude
u nama jedina je istina
i ovaj put neka im bude
jer nista gore vise ne moze bit'

Nisu krivi oni, ni ja, ni ti
sto vise nema ljubavi
stali smo na pola puta za raj
poljubi me za kraj





Нема коментара:

Постави коментар